en sann fiende är bättre än en falsk vän



Nu är jag tillbaka med lite snabb uppdatering, nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen, verkligen!
Ikväll kommer mina 2 kära vänner Ebba & Amanda upp hit, & jag har saknat dom så mycket så det ska verkligen bli kul!
Men innan det ska jag & sara dra ut en sväng i båten, sen ska vi åka med pappa & slänga i krabbtinor ( vi gör det bara för att få åka båt) hihi.
Allafall,Nu när jag inte bloggat har Alva & Fanny varit här, vi hade verkligen kul! När dem åkte hem för typ en vecka sedan va jag med alex & jocke & har varit det nu, fast idag åkte dem hem.. Men som sagt ska jag ut med båten nu, har faktiskt inte tagt så mycket bilder eftersom väderet inte varit så bra, men lite har jag tagit som kommer snart!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0