till mina älskade vänner


Maja, dig har jag kännt i..jag vet inte ens hur många år? Men en sak vet jag, & det är att vi har hållt ihop väldigt länge, våran vänskap är som en berg-och-dal bana som går upp&ner. Men den finns alltid kvar, det betyder väldigt mycket!
 Du är bäst majs, jag älskar dig så jädrans mycket.


Ebba, dig har jag inte kännt mycket mer än ett år, även om det känns som en hel evighet!
Du är en av dem få som jag litar på till 110%
Du finns alltid när jag behöver dig som mest. Då står du alltid med öppna armar & jag får gråta mot din axel om det behövs, på samma sätt finns jag för dig, det vet du!
biiiig love to you!


nasim, dig har jag känns en jädrans massa år, vi har alltid kunnat prata med allt om varandra även om vi lätt blivit sams, hihi.
kommer du ihåg alla gånger vi suttit på brunnen där vid ekaräng & gråtit tillsammans? & alla promenader vi haft?
haha, för många minnen har vi. Jag tycker om dig, en massor!


Lisa vi kom varandra nära direkt när vi började i samma klass. känns som om vi alltid har kännt varandra!
Du är en tjej med världensbästa humor! Alltidgó & glad! Jag älskar dig, puss


olivia du är en tjej man alltid skrattar tillsammans med, världens gulligaste tjej kan jag säga till alla som inte redan visste det! Du har alltid ett leende på läpparna, & det smittar av sig! Det gillar jag med dig!
Du är bäst hjärtat mitt!


filippa en tjej man alltid kan lita på, som alltid sägervad hon tycker. Jag älskar dig, för den du är, försök inte vara någon annan, för du är en av dem bästa ändå!
i loovvee youu


Nelly, du & dina killar! hihi.
Jag snodde även denna idén att skriva lite om alla, för att det skulle bli mer personligt, av dig.
världens finaste tjej både på insidan&utsidan.
du äger tjejen min♥


mandis, har inte kännt dig så länge,men du är blonare än mig.. du är rolig snäl & söt & jag älskar dig!

 
ellen, en av dem finaste människorna som går i ett par skor?!
Vi har kännt varandra bara några veckor,ändå vet vi ganska mycket om varandra! finns alltid något vi kan hjälpa varandra med!
Finns inte så många minnen med dig än, men det ska vi se till att få tyker jag. Jag älskar dig.

Alva, du är en sån tjej som alla behöver! En tjej som är glad & säger vad hon tycker! & inte nog med det, du är hur snygg som helst också!
Jag saknar dig något enormt! Vi får ses på direkten när jag kommer tillbaka till borås tycker jag allt! I love you alvispalvis!


Ida, Jag har aldig sett någon vackrare!
Du har nog världens härligaste skratt kan jag lova!
grillmästare nr1!
Jag saknar min idis! Tycker du borde ta första bästa tåg till bohuslän!
pusssiluss♥


sara, dig har jag känt riktigt länge!
men skulle jag beskriva dig med ett ord skulle det vara något i stil med träningsfreak?
jag menar vem går frivilligt upp tidigt på morgonen för att springa? inte jag allafall!
men jag älskar dig ändå!


bara kolla på dig, finast, bäst, underbarast, jag älskar dig!


jag saknar dig,du är fin, snäll,underbar, jag skrattar alltid med dig!
puss♥

sen finns det massa fler som jag tycker om en massor!
Jag tror ni vet vilka ni är!

allafall ni är det bästa i mitt liv, rättare sagt ni är mitt liv!
jag älskar er allihopa.
Ni kommeraldrig förstå hur underbara ni är!


Kommentarer
Postat av: saraaaaaaaaa ! :]

i L O V E you !

jag Ä L S K A R dig !

2011-06-29 @ 11:01:27
URL: http://saraathekiing.blogg.se/
Postat av: Olivia Kroon

Emmis pemmis min klumpiga älskling!

Du äger fett mycket!!!

2011-07-01 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0