min förra sommar.

på sommaren är jag största delen uppe i Bohuslän där jag har husvagn, måste säga att husvagn är det mysigaste som finns verkligen!
där har jag mina underbara kompisar från Jönköping, skövde & lidköping men träffar även väldigt mycket annat folk också!
har så väldigt många minnen från i sommras, när ni lämnade mig, fanny & oskar helt själva ute på havet, våra mysiga filmkvällar, kvällarna på tech ön, smögen, skaldjursfestivalen för att nämna några utav alla!
Men i sommras var jag även nere i falkenberg hos min vän maja & hälsade på henne, det va också väldigt mysigt!
bilderna ifrån min sommar hittar ni här!
xoxo

Kommentarer
Postat av: f

underbart! saknar dig<3

2011-03-29 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0