svaren!

vad är din favoritmat? min favoritmat är nog thaimat måste jag säga! det kan man aldrig få för mycket av!
vem är den som står dig närmast? jag kan inte säga en person som står mig närmast! jag har för många underbara vänner som står mig väldigt nära!
hur många läsare har du, ungefär? jag har 70 ungefär
hur sminkar du dig? jag har oftast mascara o mineralpuder, ytterst sällan kan jag ha rouge också men verkligen inte ofta!
tränar du mycket? jag tränar 2 gånger i veckan plus match 1 gång varje helg, tränar lite själv hemma också när jag har tid men det blir inte så ofta.
du spelar basket va? ja jag spelar basket! 
vilken skola går du i? jag går på bodaskolan
har du en bra klass? Min klass är helt okej faktiskt, lite smått konstig ibland bara!
vad gör du under sommaren? under sommaren är jag uppe i bohuslän största delen!
hur länge sminkar du dig typ? jag sminkar mig inte så länge, max 10 minuter om jag ska till skolan
hur gammal är du? jag är ganska exakt 14 år.
vad är det bästa du vet? det bästa jag vet är min familj & mina vänner, det är dem jag lever för
favoshampo & balsam? tresemmé 
favorit kläder? (visa gärna bild) det kommer bilder på det imorgon förhoppningsvis!
favorit godis? det blir en väldigt lätt fråga eftersom jag inte gillar något annats godis är choklad!
ett smycke du gillar? alla smycken som jag får i pressent betyder väldigt mycket för mig! jag har sparat alla jag någonsin har fått och kommer alltid ihåg vem dem är ifrån!
vad gör du på fritiden? jag spenderar min fritid med mina kompisar eller på basketplan!
vad för slags killar gillar du? det viktigaste hos en kille är att han är snäll & omtänksam! utseendet spelar inte så stor roll i mina ögon det är personligheten som räknas!
vilka klädesmärken gillar du? jag tycker om odd molly, svea, hunkydory & ralph lauren m.m
vilka bloggar följer du? jag följer dem bloggar som jag har länkat till där uppe!
vad har du för kamera? jag har en canon 450D, den är otroligt bra!
vad har du i din väska? kan lägga upp en inlägg om det om jag kommer ihåg!
sommar eller vinter? SOMMAR
loka eller vatten? vatten, eftersom jag inte gillar kolsyra
godis eller glass? glass tror jag nog, det beror på om det är sommar eller vinter.
muffins eller ben&jerrys? muffins blir det!
hund eller katt? katt, jag är verkligen livrädd för hundar!
smink eller utan? hemma utan smink men annars med.
tacos eller pizza? pizza eftersom jag inte gillar tacos 
grillat eller kinamat? kinamat, fast grillat är också väldigt gott!
mest köpta glass under sommaren? magnum, fast denna sommaren kommer det nog bli ben&jerrey's
vilken magnum är godast? magnum mandel 
favorit affär? jolina, faith, modefabriken
sverige elr thailand? svår fråga, thailand är varmt & skönt medan jag har alla mina kompisar här i sverige 
bohuslän eller borås? vintern borås men sommaren bohuslän
bruna ben eller brun mage? bruna ben, dem syns mest på basketplan
båt eller bil? båt!
varför skaffa du blogg? för att några tjatade & det verkade kul 
hur lång är du? jag är 1.65
har du några husdjur? jag hade en kanin men den blev uppäten som sagt
vad är det läskigaste du vart med om? det kan jag inte ta upp här i bloggen
när skrattade du senast? skrattade precis
när är du som lyckligast? jag är som lyckligast när jag är med mina underbara kompisar & bara är!
hur länge brukar du sova? jag sover inte jättelänge, men 9 ungefär kanske..
din närmaste killkompis??? jag har många nära killkompisar, men sebbe är en av dem allra bästa, philip, carl, alexander & många mer finns också med på listan!
såndär tjugodagarslista eller vad det heter! det kan jag göra! 
hur gör du så att ditt håt blir så fint? tack så mycket! men jag gör inte så mycket, det lockiga är mitt naturliga!
tack för alla frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0